حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

مد....

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ
اسمش شد مـــــــــــد!!!
شلوار لــــــی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بــــد نبود،بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا
پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایین
چادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت
حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز نامید
چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،یا آنقــــــدر نازک که بودنش طعنه ایست به نبودنش
حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده
روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!
مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم مـــــــــــــــــادررا اسوه پاکی وپــــــــــــــــــــدر را مظهر مردانگی میدانند؟!!!
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۳)

دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است
(مقام معظم رهبری)
پاسخ:
آغازدهه فجربرفجرآفرینان وهمگی مبارک.........
  • سیدمصطفی باقی
  • شادی زمان و مکان نمی خواهد کافی است دل بخواهد. مارسل پروست
    پاسخ:
    بسیارزیبا
    وب خوبی داری به منم بسر
    پاسخ:
    چشم حتما میسرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی