حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

#عاشقانه_های_شهدایی

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ب.ظ
"هُوَالشَّہید"
همه وجودش رو #خدا پر کرده بود.
مرتضی دوست #صمیمی برادرم بود و از من#خواستگاری کرده بود.
من چون #سختی زندگی #نظامی رو از نزدیک دیده بودم نمی خواستم همسرم #نظامی باشه. 
برادرم مدام از سجایای #اخلاقی مرتضی برام میگفت.
اینکه بسیار #چشم_پاک و اهل #حلال و #حرام و اهل #نماز_شب و خیلی خیلی #بخشنده است
.این #خواستگاری کردن های مرتضی از من 6 سال طول کشید.!!!
 خود مرتضی در این باره میگفت:فاطمه اولین باری که به #خواستگاریم جواب رد دادی،#غرورم شکست.
آن زمان محل مأموریتم ایلام بود. عصرها به بیابانهای اطراف ایلام می رفتم و تو رو از #خدا میخواستم.
#نماز_شب می خوندم....خدایا فاطمه رو راضی کن.
#نماز مستحبی دعای #عهد .... ای خدا این دختر رو راضی میکنی؟! 
به جایی میرسید که من بودم و سکوت و تاریکی و خدا. کم کم دیدم یک #عشق زمینی ارزش نماز شبهای منو نداره... دیگه دعای #عهد میخوندم تا امام #زمانم رو بشناسم و از یارانش باشم.
راست میگن که عشق زمینی آدم رو به خدا می رسونه!❤️
من از عشق تو به خدا رسیدم فاطمه

شهید




❤️.#عاشقانه_های_شهدایی#به_روایت_همسر_شهید#شهید_مدافع_حرم#شهید_مرتضی_حسین_پور
+با #عاشقانه_های_شهدایی موافق هستین؟
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱۹)

عیدت مبارک قشنگم
پاسخ:
عزیزمی،عید تو هم مبارک عزیزدلم
وای اشکم درومد ، بیشتر بزار ازینا
پاسخ:
آره واقعا شهدا خیلی از این عاشقانه ها داشتن که آدم با خوندنشون اشکش در میاد حتما عزیزم،خداروشکر که دوس داشتی
سلام

آرررررره حتما بازم بذار از اینا
خدا کنه از زندگی شهدا یه چیزی یاد بگیریم
پاسخ:
سلام عزیزم حتما ممنون از نگاه قشنگت
سلام علیکم

استفاده کردیم
لطفا باز هم عاشقانه های شهدایی رو قرار بدید
پاسخ:
سلام ممنون از نگاهتون حتما
بسیار زیبا


به من سر بزنید
پاسخ:
ممنون از نگاه زیبای شما حتما
کجا نشان تو جوییم ای مهر فروزنده ی هدایت و نصر!
با کـه گوییم حدیث تلخ هجران و انتظار؟
شکایت فرقت یار بـه آفریدگار بریم کـه او دانای اندوه درون ماست.
ای آخرین عشوه ی عرش،
ای نخستین امیر غایب از نظر!
مولای من، یوسف فاطمه!


بر ما مپسند کـه با تیر ملامت، هلاک مان کنند.
عمری اسـت جبین بر خاک کویت ساییده ایم و حق را در محراب ولایت تو بـه عبادت نشسته ایم.
یا ابا صالح المهدی، یا حجت الله علی خلقه!
قیام روح خدا خمینی کبیر، سراج انقلاب اسلامی ما افروخت تا روشنای راهی باشد کـه فراروی مستضعفان برای نیل بـه نور نهضت نورآگین توست.



لوای انقلاب، اینک بـه دست طلایه دار ایثار و حماسه، زعیم منتظران ولی عصر و صاحب نصر، رونق باغ ولایت، خامنه ای عزیز اسـت کـه عاشقانه، عرصه ی عشق و انتظار را علمداری کند. عمر عاری از گزند و مشحون از عزت وی را از تو می‌خواهیم ای امام مهربان و شکیبا! عمری بـه بلندای آفتاب و سطوت کوهساران.


در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته ای؟
در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟
کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده ای؟
و قسم بـه قنوت و رکوع و سجود زیبایت،
ما بی شکیب تیغه ی ذوالفقار توییم ای امیر ظهور و قیام!
ما «لثار» حسینیم و دل بـه راه تو نثار کرده ایم.
ای تکسوار سمند سعادت،
ای تنها ترین شمشاد شرافت!
ای یوسف فاطمه!
ای یار سفر کرده!

هزاران هزار دیده در فراق تو یعقوب وار خون میگریند و فقط با تماشای قامت تو بینا می‌شوند.
ما درکنار دروازه ی دل هایمان، شاخه گل های‌ ارادت بـه دست گرفته و هر آدینه منتظریم کـه چونان رسول اعظم«ص» کـه از مکه بـه مدینة النبی هجرت کرد، از مکه طلوع کنی و بـه مدینة المهدی دل ها پا گذاری.
کاش لحظه ای در ضیافت نگاهت بـه زیارت خدا مشرف می شدیم ودر صحن چشم سیاهت بـه پابوس خورشید عشق می آمدیم.



کاش، آنی در آسمان سیمای زیبایت بـه تماشای بدر دیده و هلال ابرویت می نشستیم و رنج روزگار هجران بـه اشک اشتیاق، می زدودیم.
«روی بنما و وجود خودم از یاد ببر
خرمن سوختگان را همه ی گو باد ببر
ما کـه دادیم دل و دیده بـه توفان بلا
گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر
سینه گو شعله ی آتشکده ی پارس بکش
دیده گو آب رخ دجله ی بغداد ببر»


یا صاحب الزمان! جوانان برای خرسندی ات جان در دایره ی شهادت گذاشتند و مردان مان موی در ساحت انتظار، سپید کردند و پیران مان بی تاب لحظه ی دیدارت از سرای دنیا کوچیدند؛
و دریغا کـه نیامدی یا مهدی!
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
ziba:)
سلام
بروز کردم وبلاگمو
پاسخ:
سلام
موفق باشی عزیز :)
پاسخ:
همچنین عزیزم
سلام اجی ،ببخشید اگه مدتیه کامنت جواب نمیدم ،بقول خودت دیگه این ماه اخری خیلی حساسه ،فقط وقت میکنم گاهی بیام و از خاطرات و حرفام بنویسم
اون پستم که رمز داره باید داستانشو کامل تو پست بعدی بنویسم بعد حتما بهت رمز میدم که بخونیشون
پاسخ:
عزیزمی مواظب خودت باش یا علی
سلام
آپم
پاسخ:
سلام عزیزم فعلا یکم سرم شلوغه،سرم خلوت شد حتما سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی