حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

چه کسی گفته چادری ها عطر نمیزنند؟

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

چه کسی گفته چادری ها عطر نمیزنند ؟

.

حتما چادر را خوب نبوئیده است !💕

چادری ها ...

زیبا ترین عطر های جهان را

در پر چادرشان دارند !

چادر بوی عظمت و بزرگی میدهد ..💞

یعنی تو با یک #ملکه رو به رو هستی !

چادر بوی اطمینان و امنیت می دهد ..

یعنی فرزند فاطمه(س) در مقابل تو ایستاده است !

یعنی آرامش فکر و ذهن جوانان کشورم

برایم مهم است !

چادر بوی صداقت و وفاداری می دهد !💕

یعنی زیبایی های من به نام کس دیگری سند خورده است !

چادر بوی حیا و عفت می دهد ..💞

یعنی نگاه و فکرت را کنترل کن !خوش بحالت

که میراث دار حجب و حیای فاطمه(س)هستی !

سفیر عفت فاطمه !💚

🌹"زین پس

چادرت را

با نیت سر کن"🌹


💙

.

  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱۲)

  • ** گُلشید **
  • خیلی قشنگ بووود
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم😍💙✨
  • فاطمہ نوروزے
  • خوب منظور از عطر زدن چیہ؟ غیر از اینکہ طرف مقابل را بسمت خود کشیدن! کسے کہ چادر مےپوشہ عطر و بوے الهے بخودش مےگیره؛... یعنے چے؟ یعنے من تمام توجهم بہ بخداست و فقط اوست کہ باید نظاره گر اعمال من باشہ و نگاه افراد متفرقہ ممنوع
    با تشکر از مطالب خوب و مفیدتان
    پاسخ:
    چه متن قشنگی و چه نگاه زیباتری
    لذت بردم از خوندن متن قشنگتون💙✨
    همراه ما باشید...
    یا علی💙

    سلام
    خیلی خوب بود... اتفاقا چند وقت پیش با چند رفیق چادری داشتیم حرف می‌زدیم، و سوالمان این بود که چرا بعضی از مردم فکر می‌کنند چادر ما یک چیز اضافی است و می‌شود در مواقعی آن را دربیاوریم!
    مثلا یک بار در حرم امام هشتم، از گیت رد شدم، خانمی بهم می‌گقت خانم میشه چادرتون رو بدین، دخترم رد بشه، چند دقیقه، همین‌حا وایسید، میارم بهتون می‌دم!😨
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از نگاه شما 
    به نظر من اینجوری فکر میکنن چون هنوز فلسفه ی چادر رو درک نکردن🌸
    عشق به چادر رو جز چادری ها درک نمیکنند😍
    همراه ما باشید
    یا علی💙

    :))
    پاسخ:
    🙂
    خوش اومدین
    بازم همراهی کنید،خوشحال میشیم
    مرسی😊
    حتما :)
    آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی
    آپم🌹🌹🌹🌹
    سلام

    وبلاگ فوقالعاااده ای داری عزیزم.... افرین ....
    سلام :)
    درود بر شما

    سلام خانوم همنام سادات من یه سوال برام پیش اومد

    الان به نظرتون نفرات برتر هر دوتا نظام و باهم اعلام کردن

    اخه نگفتن کی نظام قدیم بودکی نظام جدید بود

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    بله با هم اعلام کردن،چون کلا سازمان سنجش اشتباهی که انجام داد امسال،دو تا گروه رو با هم مقایسه کرد در صورتی که سوالای نظام جدید خیلی اسون تر بود
    احتمالا بیشتر نفرات برتر از نظام جدید هستن

    سلام عزیزممم

    عالی نوشتیییی

    پاسخ:
    سلاااام بزرگوار
    ممنون از نگاهِ عالیِ شما💛🌹

    بیان انگار اومد نداشت برات!! 😕☺️

    پاسخ:
    هعییی🤦🏻‍♀️
    نمیدونم چرا ولی دیگه شوق و ذوق ندارم برای نوشتن😐
  • پیام نورزاد
  •  وبلاگ 313 رهرو

    با سلام و احترام،خداقوت،لطفا ادامه بدین تاثیر گذار تر از هر منبر و منبری هست! فک کنم زمانی که اینترنت قطع بود این رو درک و لمسش کردیم...لطفا ادامه بدین و در پایان هم خودتون هم خوانندگان(دنبال کنندگان) از مجموعه وبلاگ 313rahro  بازدید و دنبال کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی