حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

چادر مادر من فاطمه،شرطش عشق است

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۳۳ ب.ظ
نه فقط شبه عبایی مشکیست
که سرت بندازی و خیالت راحت 
که شدی چادری و محجوبه!
چادر مادر من فاطمه، حرمت دارد
قاعده ، رسم ، شرایط دارد
شرط اول همه اش نیت توست …
محض اجبارِ پدر یا مادر
یا که قانون ورودیه دانشگاه است
یا قرار است گزینش شوی از ارگانی
یا فقط محض ریا شایدم زیبایی،باکمی آرایش!
نمی ارزد به ریالی خواهر …
 چادر مادر من فاطمه، شرطش عشق است
عشق به حجب و به حیا
به نجابت به وفا
عشق به چادر زهر اکه برای تو و امنیت تو خاکی شد
تا تو امروز شوی راحت و آسوده کسی سیلی خورد
خون این سیل شهیدان همه اش با هدف چادر تو ریخته شد 
خواهرم!حرمت این پارچه ی مشکی تو مثل آن پارچه مشکی کعبه والاست
یادگار زهراست
نکند چادر او سرکنی اما روشت ، منشت بشود عین زنان غربی
خنده های مستی ، چشمک و ناز و ادا،عشوه های ناجور
 به خدا قلب خدا می گیرد
به خدا مادر من فاطمه شاکی بشود
به همان لحظه سیلی خوردن ، لحظه پشت در او سوگند
خواهرم چادر مادر من ، فاطمه ، حرمت دارد
 خواهرم!من ، پدرم ایل و تبارم
همه ی دار و ندارم
 به فدایت حرمتش را نشکن …
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۴)

وای چه قدر عالیه این شعر و این پست
دست مریزاد خااااااانم
پاسخ:
خوشحالم که باز اسمت رو اینجا می بینم عزیزم ممنون از نگاه قشنگت
سلام علیکم
پست زیبایی بود
ممنون از توجه شما به مسئله ی حجاب.
موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام و درود... تشکر بابت نگاهِ شما.... سلامت باشین.... یا علی....
  • یک دانشجوی پزشکی
  • بسیار زیبا

    سلام میشه منو راهنمایی کنی ابجی همنام مادر سادات

    تصمیم دارم برم مسجد برای محرم

    لباس مشکی دارم و مقنعه مشکی

    اما شلوار فقط شلوار لی ابی دارم خیلی بده

    تو این وضع بد اقتصادیی که همه چی گرون شده نمیشه خرید شلوار مشکی

    به نظرت با چادر برم خوبه یانه

    فک کنم با چادر برم رنگ شلوارم معلوم نشه

    نظرت چیه ابجی

    پاسخ:
    به نام او

    سلام عزیز دلم
    مهم اینه که شما تو قلبت عزادار امام حسین هستی... به رنگ شلوار و مقنعه و چادر نیست
    همین که عشق امام حسین تو قلبته،ارزشش خیلیه
    بله عزیزم با چادر خیلی هم عالیه اما نه بخاطر اینکه رنگ آبی شلوارت مشخص نشه،اینکه با چادر که پوشش مادر امام حسین بود، تو مجلس عزای امام حسین بشینی خیلی قشنگ تره... فقط حواست باشه که موهای خوشگلت از زیر مقنعه و چادرت مشخص نشه آخه یکم با چادر سخته،مقنعه ت اگه گشاده با سنجاق فیکس کن که قشنگ رو سرت بمونه و اذیت نشی

    با قلب پاکت خیلی برام دعا کن عزیز دل

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی