حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

به نام او

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۳ ب.ظ

سلام


اسکرین


قبلا آدرس وبلاگ من   http://dordarsadaf.mihanblog.com/ بود

اما بخاطر اینکه از خدمات میهن بلاگ ناراضی بودم،تصمیم گرفتم به بلاگ مهاجرت کنم


به زودی این وبلاگ کار خودش رو شروع میکنه ان شاءالله


فعلا موقتا مطالب وبلاگ قبلیم رو انتقال دادم به اینجا

اگه مایل هستین که از تمامی مطالب استفاده کنید،به وبلاگ قبلی رجوع کنید تا ان شاءالله به زودی همین وبلاگ رو تکمیل کنم


یا علی

  • همنام مادر سادات

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

  • ** گُلشید **
  • سلام:)
    خوبی عزیزم؟
    خوش اومدی به بیان خواهر جان:)
    همون همنام مادر سادات خانواده برتری دیگه اگه اشتباه نکنم؟؟


    پاسخ:
    به به سلام گلشید خانوم عزیزمممم
    ممنون مهربون جان
    بله همونم عزیزم[قلب]
    سلام فاطمه جان ، بالاخره درست شد باز شد برام 😂💜
    پاسخ:
    عععععههه😹😂
    خداروشکر
    سختی کشیدما😹

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی