حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

نامه ای به بانوی خوبان

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ
هو المحبوب....
 بانو...
بانوی خوبان....
بانوی پاک دلان و پاک دستان و پاک رویان...
 قلبم هزار تکه شد وقتی که درک کردم مصیبتت را... 
وقلبم...و دلم...
 هزاران بار آه شد وآه شد و آه... 
ای کاش...! 
ای کاش در خم می شد از ورود تو و آتش گلستان... 
ای کاش میخ ها نرم می شدند و چون شاخه های گل..رقصان و پای کوبان.... بر سر و سینه ات می ریختند... 
ای کاش و ای کاش و ای کاش...
ای کاش زمین دهان باز می کرد و راز دل می گفت... 
ای کاش تو را ...و تورا... نشانمان می داد... 
تا به پا بوسی ات رهسپار دیار ها می شدیم..
ای کاش پیدای پنهانت..... 
پاره ی تنت....
 رخ نشانمان می داد... 
و با یک اشاره ...
تو را...
و تو را....نشانمان می داد.... و
به راستی که ... 
از او به یک اشاره .... از ما به سر دویدن....
به امید ظهور مولای همیشه حاضر و منتظرمون... اللهم عجل لولیک الفرج...
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲)

سلووووووووووم
وبت باحاله من عاشقش شدم عزیزممم
به وب منم سر بزنیا
با تبادل لینک موافقی؟
بیا بهم خبر بده

پاسخ:
سلام نگین جووون‏!ممنون ازلطفت عزیزم‏!‏ موافقم باتبادل لینک ولی آدرس وبت یادت رفته گلم
مثه همیشه عالیییی
پاسخ:
ممنون‏!‏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی