حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

وقتی که حتی روسری غریب بود...

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ
ازدواج کردم و به همراه همسرم از ایران رفتم آمریکا برای تحصیل. د
و من که در ایران چادری بودم، باید چادرم را بر می داشتم و با مانتو شلوار و روسری می گشتم،
اوایل برام سخت بود.
اما کم کم عادی شد
 یک روز تو اتوبوس نشسته بودم تا برم دبیرستان، دو تا خانم مسن شروع کردند بی جهت به من خندیدن و مسخره کردن.
 یادمه اون موقع هوا گرم بود و شیکاگو هم شهری هست که تابستونها خیلی گرم میشه.
برای این خانمها خیلی مسخره و مضحک بود که یه نفر در گرمای تابستان مثل من پوشیده باشه.
 در حالیکه این دو نفر مدام منو به هم نشون می دادن و قهقهه می زدن، بقیه هم نگاهشون به من بود.
ولی چیزی نمی گفتن.
یه عده هم معذب شده بودن و خودشون رو زده بودن به اون راه!  
 این خانمها به مسخره کردن من ادامه می دادند، اتفاقا در ایستگاه بعدی دو تا راهبه سوار اتوبوس بودند که حجابشان شباهت زیادی به من داشت.
 نمیدونم این خواست خدا بود که این دو نفر سوار اتوبوس بشن یا نه! هر چی که بود صدای این خانمها خفه شد! و به پچ پچ و نجوا با هم تبدیل شد.
 برام خیلی جالبه که الان دیگه اون همه کم اطلاعی بین مردم دنبا نسبت به حجاب وجود نداره و  مسلمونها این جرات و شهامت رو دارن  تا خودشون رو مطرح کنند و بتونن از اعتقاداتشون دفاع کنند.
 حالا دیگه همه جای دنیا می دونن که زن مسلمان حجاب داره و تا حدی هم فلسفه این حجاب رو میدونن.
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱)

سلام به همه دوستان

ساختن برنامه های اندرویدی برای سایت و وبلاگ شما

این برنامه فقط مخصوص گوشی های اندروید هستند

بیش از 60 درصد گوشی های مردم جهان اندروید هستند

شما با گذاشت برنامه در سایت خود بازدید سایت خود را دائمی و زیاد کنید

فواید این برنامه

...................................................

بازدید زیاد از سایت شما توسط موبایل های اندرویدی

دسترسی به جدید ترین پست های سایت

طراحی زیبا و کاربر پسند

ادرسهای بعدی سایت در برنامه

امکان جستجو در سایت توسط این برنامه

و...بزودی امکانات ویژه
برای سفارش به سایت http://softbaran.rozblog.com/post/3
نمونه از برنامه ساخته شده
http://s5.picofile.com/file/8136099634/Softbaran.apk.html
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی