حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

انواع بدحجابها

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ
یکی از علماء میفرمودند: من یک وقت راجع به افرادی که بد حجاب هستند فکر میکردم حساب کردم و شمردم چند نوع بدحجاب داریم همه یک رقم نیستند
. 1- بعضی بدحجابها بسیار آدمهای خوبی هستند، منتها محیط خانوادگی وفامیلیشان بدحجاب بوده این هم هیچ غرضی نداشته واینجور بار آمده.
 2- بعضی ها مادرهایشان بدحجاب هستند و او هم یاد گرفته.
 3- بعضی ها مادرهایشان حجاب دارد این لج میکند.
 4- بعضی ها مساءله را نمی دانند که بی حجابی یا بدحجابی حرام است.
 5- بعضی ها مشکل روحی دارند.
 6- بعضی ها کمبود دارند.
 7- بعضی ها کُلاًمیخواهند به دین دهن کجی کنند.
 8- بعضی هاتقلیدی هستند مثلاً چون دختر خاله اش یا همسایه اش اینجوری است آنهم باید اینجور باشد.
 9- بعضی خیال میکنند تمدّن و تجدّداست.
 10- بعضی ها خانوادگی روانی و خیالی هستند.
 11- بعضی ها پول گرفته اند که فرهنگ بدحجابی یا بی حجابی را رواج دهند. و فرهنگ مبتذل غربی را در کشور مذهبی بیاورند و مردم را بی قید و بی بند و بار و بی دین و لامذهب بار بیاورند و هرکاری که میخواهند انجام دهند.
 12- بعضی ها بر اثر رفت و آمدها و روابط دوستانه و مسخره کردن دوستانشان... بی حجاب یا بدحجاب شده اند.   اندیشه قم
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱۰)

لعنت به گروه یازدهم...
پاسخ:
موافقم........
با نظرتون موافقم... لعنت به گروه یازده
پاسخ:
.......بله واقعا.....
  • با حجب و حیا
  • مورد دهم یعنی چی؟!
    پاسخ:
    به نظرمن یعنی مشکلشون از روانشونه......البته اصلاقصدبی احترامی به کسی رونداریماااااا...........
    باید آدما را توجیه کرد... کاری که شما داری انجام میدی یعنی ساخت این وبلاگ
    محجبه ها فرشته اند
    تبلیغات خیلی موثر هست
    خانومی ناراضی هستی درست
    چرا لعنت میفرستی
    این کارتون نادرسته
    منم با شماها موافقم
    لایک....لعنت به گروه یازده
    خیر ندیده ها معلموم نیس چی به سر جوونای ما آوردن... آتیش بگیره هر چی ماهواره است!
    پاسخ:
    اوهوم........
    شما که میگی لعنت نفرستین باید به این موضوع توجه کنی که اونایی که این کار رو انجام میدن یعنی همون گروه یازدهم با شیطون برابرن و خدا خودش گفته که بر شیطوون لعنت بفرستین
    پاسخ:
    اوهوم........
  • ستاره ی زمینی
  • خعلی قششششنگ بود
    پاسخ:
    ممنون......قابل شمارونداشت........
    به نظر شماها نفرین درسته؟؟؟؟
    واقعا که... آخه مگه حضرت محمد رو هم مسخره نمی کردن ینی خون ما از این بزرگوار رنگی تره که به خاطر حرفای دوست و آشنا و مسخره کردناشون دست از حجاب برداریم؟؟؟
    پاسخ:
    موافقم..........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی