حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

مد...

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ
یک روز گشاد مثل دامن شلواری
و یک روز تنگ مثل ساپورت
یک روز کوتاه
و یک روز بلند
یک روز وصله دارو یک روز پاره...!
و تو.....مثل یک اسباب بازی(!)
چشم دوخته ای که ببینی فردا چه چیز را برایت مد می کنند...
بی خیال زشتی و زیباییبی خیال وقاحت و وجاهت
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۵)

واقعا که گل گفتی خانوم متاسفانه از این اسباب بازیا زیادن
پاسخ:
:بله متاسفانه...
ریشه بی حجابی و بد حجابی تو مشکلات اقتصادیه وقتی هر کی هرچی داره رو می کنه بد حجاب هم..........
پاسخ:
البته اعتقادات هم تاثیرزیادی داره...خانواده ومحیط جامعه و....

ما آدمااین روزها از خود بیخود شدیم و ارزش هامون رو از یاد بردیم...فاطمه جان کارت خیلی ارزش داره...ماهواره ها همه چیز رو از بین بردن...کار شما جنگ با ماهواره هاست
مردم باید به خودشون بیان...چشما همه بسته است! ما حضرت زهرا رو نباید فراموش کنیم...او کسی بود که از نابینا رو میپوشاند...حسن و حسین همیشه در دو طرف او راه می رفتند که کسی چشمش به او نیفتد اما حالا...
پاسخ:
حمیده جان واقعا گل گفتی......
  • پیتزا پپرونی
  • آفرین به شما احسنت...
    پاسخ:
    خیلی ممنون....
    دلمون میخواد...
    شما چی کار داری...
    حجاب...
    اه اه اه
    دست بردار
    پاسخ:
    من وظیفه ی خودم دونستم که امر به معروف کنم ونهی ازمنکر..........خوبه که آدم بامد پیش بره....ولی ...این ولی خیلی مهمه.......ولی نه هرمدی.........مدی که بااعتقادات ما هماهنگی داشته باشه.........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی