حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

ساپورت من

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ
جدیدا خیلـﮯ از خانوما ساپورت هاﮯ  رنگارنگـ  میپوشند
فکر میکنند با ساپورتشون زیباییشون هم ساپورت میشه !...
شما کدوم رو انتخاب میکنید ؟...
مشخصات ساپورت من
رنگ : مشکـﮯ
جنس : اکثرا نخی اعلاء (خنک)
سایز : همه اندازه ها میشه پوشید در همه سالها ، ماهها 
کیفیت : عالـﮯ (هر بار که میشوریش سبکتر میشه و خوش دست تر)
تولید : نمایندگـﮯ بهترین زن دنیا (بانو فاطمه )
ضمانت : تا آخر عمر 
معایب : چشم انداز هوسبازان نیست 
محاسن : راحت پوشیدن ، با خیال راحت خرید رفتن و برگشتن، با بودنش همه چـﮯ همیشه جاﮯ خودشه ، رو همه مدل کفشو و لباس ست میشه 
نکته : جاودانه ترین ساپورت دنیا و آخرته و شاید هم یه جورایـﮯ کلید بهشت...


 مشخصات ساپورت تو
رنگ : هر چـﮯ جلف تر و جیغ تر بهتر
جنس : پلاستیکـﮯ ، براق (داغ)
سایز : فقط اندازه الان خودم
کیفیت : هر وقت میشوریش تنگتر میشه  و پاچه هاشم بالاتر میره (آب میره)
تولید : چین و ...
ضمانت :1 ماه یا هر وقت مد بعدﮯ بیاد
معایب : نحوه پوشیدن و در آوردنش به زحمت وخارﮯ،لعنت بعضـﮯ مادرهای قدیم را به جان خریدن ،لزوم ست آن با کفش و کیف و لباس و بعضـﮯ اوقات هم رژلب
محاسن : رنگـﮯ بودن ، تو یک مغازه ممکنه صاحب اونجا واست کمـﮯ ارزونتر بده یا هم اونقدر صمیمـﮯ شه که شمارشو بده واسه اطلاع از آخرین مد
نکته : جدیدترین پوشش زنان روز است...

شاید پیش خودت بگـﮯ چادر که ساپورت نیست ولـﮯ باید بهت گوشزد کنم ساپورت یعنی پشتیبان و حامـﮯ
مطمئنم ساپورت من پشتیبان من توﮯ آخرته ولـﮯ ساپورت تو رو نمیدونم
بزرگترین حامیم بانوﮯ خوبیها،فاطمه (س)
اما دستمال تو چـﮯ  ؟؟؟؟

منبع:دختـــــرچـــآدرﮮ
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱)

  • هیئت جوانان علی اکبر ع اصفهان
  • همین که دست قلم در دوات می لرزد
    به یاد مهر تو چشم فرات می لرزد

    نهفته راز «اذا زلزلت» به چشمانت
    اگر اشاره کنی کائنات می لرزد

    «هزار نکتهء باریک تر ز مو اینجاست»
    بدون عشق تو بی شک صراط می لرزد

    مگر که خار به چشمان خضر خود دیدی
    که در نگاه تو آب حیات می لرزد

    تو را به کوثر و تطهیر و نور گریه مکن
    که آیه آیه تن محکمات می لرزد

    کنون نهاده علی سر، به روی شانهء در
    و روی گونهء او خاطرات می لرزد


    غزل تمام نشد،چند کوچه بالاتر
    میان مشک سواری، فرات می لرزد

    سپس سوار می افتد، تو می رسی از راه
    که روضه خوان شوی اما صدات می لرزد


    و عصر جمعه کنار ضریح روی لبم
    به جای شعر دعای سمات می لرزد ...
    پاسخ:
    ازشعرزیباتون متشکرم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی