حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

وقتی ارزش ها عوض شود...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۶ ب.ظ
میگم عاشقم ولی خودم میدونم نالایقم میگم مجنونم ولی نماز اول وقتمو نمیخونم میگم مدیونم ولی یه عکس شهید نیست روی دیوار خونم شهدا دلم تنگه ..شرمنده ام از شما ..فریاد میزنم میگم شهدا دلم تنگه کجا برم پیش کی برم شهدا! عده ای در شهر شما لباس های استین کوتاه ونازک تر از پر رو ترجیح میدهند به حجاب مادرتان زهرا(س) میگیوند با این لباس ها میشویم با کلاس!با تمدن! چادر دست وپا گیره دوستام مسخرم میکنند بهم میگن امل!!!عقب افتاده!! مرد هایمان که رژ لب میزنند!ابروها رو تن تنی میکنند!ابروهایشان رو بر مدارند! غیرت هم که میشود سیب زمینی! شهرمان میخواهد مدرنیسم شود !لباس درست مردانه پوشیدن میشود باعث عقب ماندن!وجا ماندن در کورس دختر بازی!!!و جا نمانیم از گرینوف های زمانه!کسانی که کمی ریش گذاشتن و ویقه ای گرد کردن میخواهند حاجی شودند !حاجی های به مکه نرفته!حاجی هایی که باعث شدند عده ای از دینمان زده شودند!حاجی هایی که میخواهند (سانسور شد!!)اینگونه میشود که حجاب مادرم زهرا(س) و مردانگی برای عده ای نشانه عقب ماندگی هست! وقتی الگوها تغییر پیدا کنند !ارزشها بی ارزش شوند!بازیگران شوند الگو جوانان عزیزمان و الگوهای ما در حاشیه بمانند دیگر همین میشود که روزی بازیگری مریم مقدس شود وروز دیگر(سانسور شد!!)شهدا شرمنده ایم شرمنده که نتوانستیم واسه جوانان نسل سومیان الگوی مناسبی پیدا کنیم ویادمان نرود مسئولی که واسه این جوونا هیچ کاری نکردی!با تو هستم هیس هیچی نگو بزار تمام انتقاد ها از این جوانان باشد وشمای مسئول فقط نظاره گرکه انتقاد از شمای مسئول میشود گناه کبیره شهدا شرمنده ایم شرمندهمنبع:وبلاگ خاص هواداران امام زمان
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی