حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

بسم الله الرحمن الرحیم....

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ
یه نکته😊

مطالعه و هرگونه استفاده از مطالب این وبلاگ در موقع اذان حرام می باشد...!!!!

بایدپاشین برین نمازتون رو بخونین دیگه😉

نماز وقت خداست، اون رو به هرکسی نباید داد....


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • همنام مادر سادات

پست ثابت

نظرات  (۳۰)

ما حامیان این وبیم
پاسخ:
ممنون عزیزم............
وبت مسخره است
بزن به افتخارش....
وبت عالیه فاطمه جون!
شما لیاقتت بالا تر از یه وبلاگه
باید یه سایت رسمی بسازی هههههه
پاسخ:
ممنون ترانه خانوم....... نظرلطف شماست....... اگه شما بازدیدکننده ها نبودین وبهم روحیه نمیدادین.....این وبلاگم نبود... ممنون که هستین
وبت خیلی خوبه
بدوند که من پشتتم
پاسخ:
ممنون سیماجان.......
آجی میخوام لینکت کنم بگو با چه اسمی؟
پاسخ:
سلام آبجی جون.... من شماروباافتخار لینک کردم........ شماهم اگه دوست داری باعنوان حجاب حق من،انتخاب من،زندگی من لینک کن.......مرسی......
چه قدر بامزه.............
من وبت رو دوس دارم شدیدا
وب شما و حجاب و ین چیزا
چه جالب وب حجاب کم دیده بودیم که این روزا خیلی دیدیم
وب شما هم بین اونا خیلیییی خوب بود
ماشالا
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون..... شماخییلیییییییی لطف دارید..............
سلام ایام سوگواری محرم تسلیت باد از وبلاگت خیلی خوشم اومد به منم سر بزن و آدرس وبلاگتو واسم بزار تا بتونم هر روز من و بقیه بازدید کنندگان سر بزنیم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان ایران است و پر بازدید.ممنون
پاسخ:
سلام......ممنون..........
سلام دوست عزیز وب خیلی زیبایی داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.منتظر حضور گرمت هستم
پاسخ:
سلام کاش آدرس وبلاگتون رومینوشتید.... ممنون که سرزدید.......
سلام خوبی ؟ از وبلاگت خیلی خوشم اومد به منم سر بزن بازم میام . مرسی
پاسخ:
سلام....ممنون ازنگاهتون....
  • مختار ولایت
  • بسیار زیبا بود خواهر به منم سر بزن
    پاسخ:
    خیلی ممنون ازدیدشما چشم حتماسرمیزنم بهتون....
  • بچه های هیئت
  • سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه و اوضاع بر وفق مراد.
    وبلاگ ارزشمندشما لینک شد.
    خواهشمندیم به وب ماهم سری بزنید و اگه تمایل داشتید ما رو با عنوان هیئت دانشجویی پردیس زینب کبری (س) لینک بفرمایید.
    باتشکر
    موفق باشید[بدرود]
  • تبادل لینک پربازدید
  • سلام مطالب خوبی داری اگه دوست داری وبلاگ رو تبلیغ کنی به وب من بیا و لینک وبلاگتو ثبت کن تا رتبط بره بالا
    پاسخ:
    سلام..... ممنون...
    سلام وبلاگ نویس عزیز از وبلاگ خوشگلت دیدن کردم عاااااااالی بود خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظرتو بگی یادت نره ها منتظرم بیا بد قولی نکنی
    پاسخ:
    سلام..... خیلی ممنون ازنگاه قشنگت.... چشم....میام.....
    سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی برای خودت برپا کردی من طرفدارت شدم به منم سر بزن
    پاسخ:
    سلام.... ممنون
  • برگی از دفتر
  • سلام
    منتظر شما در وبلاگم هستم
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام........حتما
    سلام !

    وبلاگ خیلی زیبایی داری!


    جذر آمده و حال مرا مد کرده
    بغض آمده از حنجره ام رد کرده
    من این چمدان،تو ساکها را بردار
    بد جور دلم هوای مشهد کرده


    سلام لطفا به پست جدیدم سر بزنید
    سلام
    عجب وبلاگی

    خوب بیدیییی؟
    پاسخ:
    بههههه بههههههههه سلام خانوم خانومااااااااا از این ورا؟! قدم رنجه کردی آبجی بزرگه خوبم خداروشکر چقدر خوشحال شدم تا اسمتو دیدمممممم
  • دُختَری کهِ مَن بـاشَم^^(فاطمه ام)
  • چه حرف قشنگی زدی عجیب به دل نشست
    نماز وقت خداست... اون رو به هر کسی نباید داد :) واقعااا تاثیر گذار بود
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم خوش حال شدم اسمت رو اینجا دیدم ممنون از حضور قشنگت معلومه دلت خیلی پاک و مهربونه که این حرف به دلت نشسته با دل پاکت واسم دعا کن
    اره خدایی بچه اولم مسئولیتش زیاده و بقول تو موش ازمایشگاهیه
    فقط بچه وسط باشی خوبه
    پاسخ:
    موااااافقمممممم
    مرسی که اومدی بهم سر زدی وبلاگتو دوس داشتم و لینگ شدی عزیزم
    پاسخ:
    عزیزم ممنون از نگاهِ قشنگت خوشحال شدم اسمت رو اینجا دیدم.... تو هم با افتخار لینکی
  • دختر لحظه ها
  • سلام عزیزم لینکی
    پاسخ:
    سلام عزیزم شما هم با افتخار لینکی ممنون از نگاه قشنگت
    سلام
    مررسیتم ک
    انشاالله
    چشم محتاجیم ب دعا
    پاسخ:
    ممنون که سر زدی عزیزم
    سلام فاطمه جان
    خوبی گلی؟

    خیلی ممنونم از محبتت

    منم عید رو بهت تبریک میگم
    امیدوارم بهره ی بسیار از عباداتت برده باشی که مطمئنم اینطور هم هست.
    عاشق شکلکای میهن بلاگم
    پاسخ:
    سلام عزیز دلممممم،خوشحال شدم اسمت رو اینجا دیدم قربونت برم عزیزم ان شاءالله طاعات و عبادات هممون قبول باشه شکلکای میهن بلاگ هم عاشق تو ان
    سلام دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
  • دختر لحظه ها
  • شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز این که این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شیروز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینیروز سوم:پول زیادی به دستت برسهروزچهارم:یه روز عالی برات باشهروز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم اما من به این چیزا اعتقادی ندارم
    بله ارسال شد...

    اتفاقا تو فکر کنکورت بودم.
    انشالله موفق بشی. 🙏

    به نظرم سیستم راحتی داره. 

    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم 
    تو قلبت پاکه،خدا زود صداتو میشنوه ... واسم دعا کن
    این روزا خیلی استرس دارم

    آره بامزه ست،خوشم اومده ازش

    سلام عیدتون مبارک

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    خیلی ممنون🌹✨
    عید شما هم مبارک با کمی تاخیر

    سلام در مورد حجاب به نظرم پوشش هر کی به خودش مربوط من.نمیدونم‌ چرا‌بعضی ها‌دخالت میکنن یا به اونا توهین میکنن ااابالاخره هرکی یه عقیده یی‌ داره حتی اگه مخالفش هستیم باید بهش احترام بزاریم.هرکی چادر نمیپوشه انگار دختربدیی هسته چیزی هست که از مذهبی های اطرافم دیدم اااا.فقط میتونم بگم متاسفم برای‌تفکر برخی از افراد جامعه‌مون متاسفم هستم.

  • سرباز جنگ نرم
  • سلام و درود

    وبلاگتون رو مشاهده میکردم  ولی به نظر میاد مدتی متنی در مورد حجاب نذاشتین

    الان که تو‌جامعه حجاب داره کم رنگ میشه مسئولیت شما بیشتره که حجاب را بیشتر تبلیغ کنید وبا این جنگ نرم مقابله کنید.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی