حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

میخواهم شبیه او باشم...

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ
ﮔﻔﺖ: ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﭼﯽ ﺷﺪ ﻣﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺪﺕ ﭼﺎﺩﺭ ﭘﻮﺷﯿﺪﻡ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﭼﻪ ﻣﯽ‌ﺩﻭﻧﻢ، ﻻ‌ﺑﺪ ﺍﯾﻦ‌ﻃﻮﺭﯼ ﺧﻮﺵ‌ﺗﯿﭗ ﺗﺮﯼ!
ﮔﻔﺖ: ﻧﭻ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﺐ ﻻ‌ﺑﺪ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺍﯾﻦ‌ﻃﻮﺭﯼ ﺣﺠﺎﺑﺖ ﮐﺎﻣﻞ‌ﺗﺮﻩ ﻣﺜﻼ‌ً!
ﮔﻔﺖ: ﻧﭻ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎ! ﺧﺐ ﻻ‌ﺑﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﮑﯽ ﺷﺪﯼ، ﺍﻭﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﮔﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﺑﭙﻮﺷﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ!!
ﮔﻔﺖ: ﺍﺭﻩ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﺪﯼ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﺁﻫﺎ!! ﺩﯾﺪﯼ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﻪ‌ﯼ ﻗﺼﻪ‌ﻫﺎ ﺑﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺧﺘﻢ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ؟ ﺩﯾﺪﯼ!!
ﮔﻔﺖ: ﺑﺮﻭ ﺑﺎﺑﺎ… ﺩﻭﺭ ﺷﺪﯼ ﺑﺎﺯ!
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮ ﺍﺻﻼ‌ً
ﮔﻔﺖ: ﯾﮏ ﺟﺎﯾﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﭼﺎﺩﺭ، ﻟﺒﺎﺱ “ﺣﻀﺮﺕ فاطمه  ﺱ” ﺳﺖ،ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﮐﻤﯽ ﺷﺒﯿﻪ “ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ” ﺑﺎﺷﻢ ﺗﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷه!


  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱۱)

ممنون که اومدی
لینک؟
لینکی
عزیز خوش قلب مهربون
عزیز خوش قلب مهربون
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون
قربونت مرسی چشم ، دیگه مجبورم یه روزایی از خوابم بزنم ، نهایت 6ساعت بخوابم
پاسخ:
عزیزمی،مواظب خودت باش
درسته
  • چی کار داری ب اسمم
  • چادر مقدسه و دوست داشتنیه:)
    پاسخ:
    دقیقا همین طوره

    سلام خانوم همنام مادر سادات میشه لطفا منو راهنمایی کنی

    این املا تو ادبیات جطوریی بخونم کجاهای کتاب رو باید یاد بگیرم

    بعد برای پیام ایات تو دینی شما به چه روشی میخونید

    دیگه نمیایی خانواده برتر صفحه دخترانه دلم برات تنگ شده خواهریی

    امیدوارم کنکور 99 قبول بشم نظام قدیم

    پاسخ:
    به نام‌ او

    سلام عزیزم
    برای املا میتونی از کتاب های لقمه استفاده کنی،تو زبان غارسی اون جاهایی که مخصوص املا بود رو بیشتر بخون... من خودم برای کنکور بخش املا رو نزدم چون معمولا شک میکردم و ممکن بود منفی بزنم

    برای پیام آیات هم اول خودِ آیات و معنیشون رو از تو کتاب بخون بعدشم برو تست آیات بزن و هر نکته ای که فکر میکنی برات جدید بود رو تو کتاب کنار همون آیه بنویس
    من خودم از دو تا جزوه ی  کمک درسی هم استفاده کردم که خوب بودن

    خانواده ی برتر میام و معمولا فقط میخونم،چیزی نمی نویسم
    ان شاءالله موفق شی عزیزم

    یا علی
  • زندگی ب شرط سید
  • سلااااام بروی ماهت....

    خوبی فاطمه جان؛

    هلول ماه  مبارکو  بهت تبریک میگم...ان شاالله آقاامیرالمومنین ضامن خوشبختی و عاااقبت بخیری ت باشه فدا:)

    خیلی التماس دعا...

     

     

    ***چادریا فرشته ان:)

    پاسخ:
    به به سلاااام به زندگی به شرط سید عزیز دلمممممم
    اگه شما خوب باشی،منم خوبم
    عزیز دلی شماااااااااا، ماه مبارک بر شما هم مبارک باشه عزیز دلم.....
    ممنونم از دعای قشنگت....ان شاأالله به زودی کربلا روزیت بشه
    دل تنگت بودم،همیشه به یادت هستمممممم....
    تو هم واسم دعا کن که خیلی محتاجم به دعا

    :)))
  • زندگی ب شرط سید
  • ای ب فداااااای مهربونیت ...

    ان شالله استجابت دعاااا

    بهترین ها برات رقم بخوره  بحق مادرسادات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی