حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

حق داری....

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

....چوب خط من پر شده

آغوش تو پناهمه
چوب اینو میخورم که من همیشه وقت دارم به جز تو برا همه
غیر تورو صدا زدم، اول راه جا زدم
تو به من، راه توبه رو نشون دادی، خودمو به اون راه زدم
لا معبود سواک، یه کاری کن تا دستام نرفته زیر خاک
یه کاری کن حساب من بشه پاک پاک
خدای من یه کاری کن برای من
حق داری اگه بهم محل نمیذاری
حق داری ولی میشم همون که دوست داری
خدای من گریه میکنم، میدونم گناهکارم
به جای من تو شرم میکنی، میدونی گناه دارم.
خدای من...
 
 
 
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۶)

یه کاری کن تا دستام نرفته زیر خاک.
Nesbat daran bahatoon?
Javab nadadin
چه شعر قشنگیه ادم اشکش در میادا
پاسخ:
بله متن عالی و پرمحتوا،صدای خوب .... نتیجه ش اگه غیر از این بود جای تعجب داشت
  • دُختَری کهِ مَن بـاشَم^^(فاطمه ام)
  • وای خدا ... چوب خط هامو واقعا پر شده...حق داره قهرش بگیره...
    پاسخ:
    آره ولی خدامون انقدر مهربونه که دلش نمیاد باهامون قهر بمونه فاصله ی قهرش بین دوتا اذانه ...زودی دلش واسمون تنگ میشه،صدامون میکنه
    عجب متن زیبایی
    چطور میتونم این موسیقی رو داشته باشم؟
    پاسخ:
    از اینجا میتونین گوش بدین و دانلود کنین https://music-fa.com/download-song/11380/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی