حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

گمنام باش!

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۶ ب.ظ
فکر کن که امروزشهیدی در مقابل تو ، ایستاده است !
فکر کن که مثلا آن شهید ابراهیم هادی باشد !
همـان شهیدی که لبــاس گشــاد می پوشد تا در خیابان ها ، با آن هیکل و تیپ ، دلبـــری نکند !
همان شهیدی که کتاب هایش را خوانده ای ، و از آنها عکس های مختلف بـرای پست ، گرفته ای !
همان شهیدی که می روی ، در کنار قبرِ گمنامش ، عکس به یادگار می اندازی و پخش می کنی !
خلاصه ، فکر کن که تو ، در مقابل یک شهید ایستاده ای !
و او می خواهد ، چون او زندگی کنی ...
 گمنـام باشی  
دلبری نکنی 
 دلی را نلرزانی 
 برای دیده شدن دست به هرکاری نزنی
  از آرمان هایت به خاطر چند بَه بَه و چنــد آدم زود گـــذر ، عقـب نشینی نکنی !
#عقب_نشینی_نکنیم #برای_حرف_مردم_کار_نکنیم #ضد_تبلیغ_ممنوع #در_چاه_تبرج_اسیر_نشویم °•|
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲)

ای جان به این خنده

شرمنده ایم
پاسخ:
این عکس از اون دسته عکس هاییِ که آدم دلش میخواد بهش خیره بشه و دلش نمیاد چشم ازش برداره
چه خنده ی زیبایی
پاسخ:
بله واقعا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی