حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

#رفقای_شهیدم

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ب.ظ
حاج حسین یڪتا:در عالَم رؤیا به شهید گفتم: چرا براے ما دعا نمےڪنید ڪه شهید بشیم؟! 
شهید گفت: ما دعا مےڪنیم، شهادت هم براتون مینویسن، ولے گناه مےڪنید، پاڪ میشه!

یه شهیداگه بخوادمیتونه #شفاعت بکنه
اگه کربلابخوادمیتونه #عنایت بکنه  
خوش بحال اون که باشهید #رفاقت بکنه...

 برای شادی روح‌ شهدا،فاتحه ای  بفرستید✨



شهید خلیل تختی نژاد💙

داش خیلیل


شهید محمودرضا بیضایی💙

محمودرضا

  • همنام مادر سادات

نظرات  (۴)

خوش به حالشون که شهید شدن

رفقای شهید که زیادن،شهید ابراهیم هادی،مصطفی صدرزاده،مجید قربانخانی و....
چه قدر باحاله با شهیدا دوست هستین
خوش به حالشون که به آرزوهاشون رسیدن
کاشکی ما هم برسیم به آرزوهامون
پاسخ:
درسته،حس خوبی به آدم میده.... البته کاش بتونیم رفیق خوبی براشون باشیم ان شاءالله شما هم حاجت روا شی
یه شهیدی رو چند وقت پیش اوردن
شهید مجید قربانخانی... بهش داداش مجید هم میگن
خیلی داستان زندگیش جالبه...
پاسخ:
آره داداش مجید رو میشناسم از همون موقع که شهید شد شناختمش چقدر حرف های مامانش دل آدم رو کباب میکنه.... خوش به حالش که عاقبت بخیر شد،کاش دست ما رو هم بگیره به این فکر افتادم که یه پستی بذارم راجع بهشون
  • زندگی ب شرط سید
  • خیلی زیباست...

    همه شهدا زیبا هستن...هم سیرتشون و هم صورتشون...

    پاسخ:
    قطعا همینطوره
    ان شاءالله شفاعتمون کنند✨

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی