حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

کمیل جان به گوشی؟

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ
شهدابا اینکه از نسل شما نیستم ولی دلم بدجوری هوای صدای بیسیم هایتان را کرده
کمیل کمیل کوثر
کمیل کمیل برادر به گوشی؟
میشنوی ... دلم گرفته برادر
دلم شما را می خواهد نه پسرهای خیابان را
شما را که تا می دیدید دختری تنها در کوچه هست رد می شدید و نگاهش نمی کردید
اما الان چه بگویم... 
میبینی دیگرکمیل جان
 بیسیم را قطع نکن برادر
چادرم را به تمسخر می گیرند 
اما میدانی دلم را چه چیز قرص می کند؟
دلم را خونهایی که دادید قرص می کند کمیل جان
 خسته شدی میدانم
در آخرین لحظه گفتی به امام بگویید ما تا آخرین خونمان جنگیدیم
 ای کاش من هم روزی بگویم به مهدی فاطمه بگویید تا آخرین نفس هایم مدافع چادر بودم
کاش شهید شوم به پای چادرم
 کمیل جان قطع کن و فقط برایم دعا کن
جوانم 
میترسم
کمیل جان
دعا یادت نرود
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۷)

قشنگ بود دستت دردنکنهc
پاسخ:
ممنون ازشما که خوندین
خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
خوشحال میشم به منم سر بزنید خواهش میکنم تشریف بیارید
سلام وبلاگ زیبای دارید
موفق باشید
با روضه حسین نفس تازه می کنیم
وقتی هوای شهر نفس گیر می شود...
خیلی خوشحال میشم به منم سر بزنید

top700.com
  • mutants genetic gladiator cheats
  • من نیم ساعت به طور مداوم برای خواندن مطالب این صفحه وب همیشه همراه با یک فنجان قهوه صرف کردم.
  • زندگی به شرط سید
  • شهادت میدهم بعد شما تعریف از مردانگی جعل است!
    سلام فاطمه خانم،عزیز دلم...
    وبلاگ زیبایی داری مهربون...
    موفق باشی بانو.در پناه خدا...
    پاسخ:
    ای واااای ببین کی اینجاست زندگی به شرط سیدِ خودمونه کههههه سلام عزیزدلم چطور مطوریییییییی؟ چقدر دل به دل راه داره اتفاقا اومدم وبلاگتو دیدم،خیلی قشنگ بود اما نتونستم کامنت بذارم چون عضو بیان نبودم کلی التماس دعا عزیزم یا علی ...
  • زندگی به شرط سید
  • سلااااااام مجدد عزیز دلم.
    فداااااای مهربونیت...
    خیلی خانمی فداتشم
    پاسخ:
    بوس به کَلَه ت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی