حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

مهم اینه که خدا دوسم داشته باشه.....:)

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ
بسم الله....
کسی که میگه من واسه دل خودم دوست دارم شیک باشم و....
خداتو رو ازشیک بودن منع نکرده!
شیک باش اماواسه همسرت نه توجامعه....
آیه ی قرآنه :خدا زینت ها رو واسه بنده ش حرام نکرده....
روش وموقعیت استفادشونو گفته...
اسلام کاملترین دینه.....
واینایی که اسمشو گذاشتیم سخت گیری دین،دلیلش برداشت اشتباه خودمونه....
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۵)


اگر سنگ در مسیررودنباشد صدای اب زیبا نیست
سلام
پیش من هم بیاین خوشحال میشم
پاسخ:
سلام....ممنون ازجمله ی زیباتون... چشم.....
جاذبه ی سیب آدم را به زمین زد

یا جاذبه ی زمین، سیب را

فرقی نمیکند؛

سقوط، سرنوشت دل دادن به هر جاذبه ای غیر از خداست...

*
*
*
*
سلام
وبلاگ خیلی خوب و با محتوایی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید
موفق باشید
یا علی
پاسخ:
خیلی ممنون از مطلب قشنگت.... چشم حتماسرمیزنم
  • هـِבیـــﮧ الساداتــــــ
  • منم به روزم
  • یه دختر چادری
  • سلام
    وبت عالیه
    لینکی
    به منم سر بزن خواستی لینک کن
  • knights puzzelot cheats
  • با درود! من وبلاگ شما را برای مدت زمان طولانی دنبال کرده ام و
    در نهایت شجاعت به جلو رفت و فریاد زد
    از Atascocita تگزاس! فقط می خواستم به شما بگویم که این کار عالی را انجام می دهد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی