حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

دخترخوب....

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ
اقا پسری که میگی دختر خوب پیدا نمیشه. . .
 دختر خوب تا دیروقت توی خیابونا نمیپلکه. . .
اونقدر نگات نمیکنه که بری سمتش. . .
کفش15سانتی و مانتوی جلف نمیپوشه. . .
و می دونه که با کلیپس و کفشای پاشنه بلند ارزشش نمیره بالا
بلکه چیزهای دیگه ای وجود داره که ارزشش رو می برن بالا
و انقدر ارایش نمیکنه که نتونی قیافه ی اصلیش رو تشخیص بدی. . 
چشمک و عشوه و صدای نازک نداره. . .
و با دیدن ماشین مدل بالات لحنش عوض نمیشه. . .
اونقدر دست نیافتنیه که برای رسیدن بهش حتی توان تلاش هم نداری. . .
نه با تو میپره نه با امثال تو پس انقد نگو نیست. . .
تو انقدر چشمت رو عروسکای خیابونی گرفته. . .
که دختر خوب تو رو بیشتر از اونا نمیدونه. . .
هـمـیـن شـما کـہ دم مـیـزنـیـد کـہ دخـتـر خـوب وجـود نـدارهـــ…
 دخـتـر پاک و سادہ زیاد هـســـ… 
مـقـصـر شـمایـیـد کـہ دیـگـہ دخـتـرای سادہ رو نـمـے پـسـنـدیـد 
تا یـہ عـمـلـے مـے بـیـنـیـد دلـتـون غـش مـیـرهـــ…
وقتی که همچین دختری انتخاب میکنی انتظار خیانتم داشته باش... 
پس دیگه نگو دختر خوب نیست!!!!!!!!
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی