حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

من چادری ام

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ
یعنی شما چادری هاهمه چی تون درسته و ماها که چادر سرمون نیست کافریم و از خدا بی خبر؟
این سوال خیلی از خانم های بد حجاب و بی حجابه که گه گاه از ما چادری ها می پرسن...
و احتمالا دوستان هم پوشش من هم تا به حال با این سوال مواجه شده اند..
 نه...!من چادری همه ی کارها و اعمالم درست نیست و قطعا و یقینا شما کافر و از خدا بی خبر نیستید.
اما...من چادری سعی میکنم این کاری رو که خدا ازم خواسته وهیچ سختی و زحمتی برام نداره رو درست انجام بدم
 تا بتونم به خدا بگم: خدایا من یه قدم اومدم طرفت ...
واسه ی بقیه قدم ها و رد شدن از پل گناه ها دستمو بگیر و یاری ام کن..!
و بعد این دست خداست که دستتو میگیره و می بردت جلو...
آخه خود خدا قول داده که اگه یه قدم بری طرفش..قدم ها به طرفت بر می داره...
واونوقت چیز هایی رو میبینی و حس میکنی که تا قبل از این حس نکرده بودی...
 من با پوشیدن چادرم به خودم و خدا ثابت می کنم که می خوام خدایی بشم و به معنای واقعی کلمه...
...یک بنده واقعی...!
 واین یک راز بود بین منو چادرم و خدا
 ...که الان دیگه یه راز نیست...
 شده یه فرمول برای هر چه بهتر خدایی شدن و بندگی کردن...
 به امید ظهور مولای همیشه حاضر و منتظرمون... اللهم عجل لولیک الفرج.
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱)

من محجبه ام تو لینک هاتون بود
خیلی قشنگ بود
مثه وب شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی