حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

تـــو چادری بمان،

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ
در زمانی که شأن و ارزش، به لباس و ماشین است
 تـــو چادری بمان، ثابت کن ارزش واقعی این است.
 مقام معظم رهبری: مردم ما چادر را انتخاب کرده‌اند. البته ما هیچ وقت نگفتیم که «حتماً چادر باشد، و غیرچادر نباشد.» گفتیم که «چادر بهتر از حجابهاى دیگر است.»
 ولى زنان ما مى‌خواهند حجاب خودشان را حفظ کنند. چادر را هم دوست دارند.
 چادر، لباس ملى ماست.
چادر، پیش از آن‌که یک حجاب اسلامى باشد، یک حجاب ایرانى است. مال مردم ما و لباس ملى ماست
منبع:http://2seyyede.mirzabeigi.com/
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲)

روزتون مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
ممنون یاسمن جون....... همچنین
من عاشق چادرمم
می خواستم حلالیت بطلبم که اینقدر به وبتون سر میزنم ولی کم نظر میدم
پاسخ:
سلام خانومی‏!احسنت‏! عزیزم این چه حرفیه‏!!!!بازم سربزنیا‏!منتظرم‏!‏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی