حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

نظربعضی از مراجع تقلید در باره چادر

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ
نظربعضی از مراجع تقلید در باره چادر
   حضرت آیه العظمی مکارم شیرازی                
   چادر حجاب پسندیده است.     

 حضرت آیه العظمی  بهجت                                                                        
 چادر بهترین پوشش برای خانمها است چون تمامی مفاتن بدن را می ‌پوشاند.
خانمهای مسلمان باید آداب و سنن اسلامی را در لباس پوشیدن مراعات کنند و از تجدد گرایی مضر پرهیز کنند  

   حضرت آیه العظمی صفای گلپایگانی
 سزاوار است خانمها از چادر استفاده کنند. چون چادر در کشور اسلامی ایران از مظاهر و شعائر اسلام می‌باشد و با حفظ این شعار رسمی سعی کنند بانوان محترم حرکت را خنثی کنند.    

 حضرت آیه العظمی فاضل لنکرانی
   چادر حجاب برتر است و سزاوار نیست زنهای مومن بدون چادر وارد جامعه شوند.
 نظر به اینکه چادر از جهات مختلف می‌تواند پوشش کاملی باشد به بانوان توصیه می‌گردد که چادر را به عنوان مهمترین نوع حجاب که شعار ملی و مذهبی ما است حفظ نمایند زیرا موجب وقار و سنگینی زن خواهد بود
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۱)

طعنه هادلسردت نکند بانو! با افتخاردرکوچه های شهرقدم بزن...!
پاسخ:
عالی بود......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی