حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

آش دشمن.......

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ
صبح تاشب...
ماهواره ها را شخم میزند...
تابرای چشم های گرسنه اش ...
خوراک معصیت دست وپاکند....!!!!
آشی که دشمن برایمان پخت سرقابلمه اش روی پشت بام هاست....
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۳)

که کاش سر این قابلمه رو برداریم تا سر نره یه وقت
پاسخ:
کاش....
من لعنت فرستادنو خوب بلدم اما خیلیا مثل ماهواره ها حتی لایق نفرین های من نیستن
حیفه فحش و ناسزاست که بهشون بگیم
اینقد بی لیاقتن
یعنی امیدوارم تو جهنم بهشون خوش بگذره
پاسخ:
ایشالله.........

خدا خیرت بده فاطمه خانوم
شما داری باا ماهواره میجنگی
کاش میشد ما هم یه کاری بکنیم!!!
از ماهواره متنفرم
خاله هام از وقتی ماهواره دارن دیگه فقط ماه رمضون نماز میخونن
پاسخ:
ممنون.......... متاسفانه خیلی از مردم کشورمون به این معضل دچار شدن........ماهواره.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی