حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

تشکر........

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ
واقعا از همتون متشکرم که به وبلاگم یابهتره بگم وبلاگ خودتون میایید وبانظراتتون دلگرمم می کنید...........
یه دنیا مرسی و ممنون
عزیزِ دلید💙✨

یاعلی
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲۵)

با عرض سلام و خسته نباشید
از این که تونستم نظری درج کنم خیلی خوشحالم امیدوارم بتونم یکی از نظر دهنده های فعال شما باشم
اگر امکانش هست مرا نیز با اسم سایت عکس لینک کنید خیلی ممنون
حتما به وبسایت منم سر بزنید و نظرات خود را درج کنید خیلی خوشحال میشم خیلی ممنون
پاسخ:
سلام....خیلی ممنون......... لینک شدید......... حتماسرمیزنم..........
سلام قالب نو مبارک خیلی قشنگه معلومه با سلیقه اید
پاسخ:
سلام... خیلی ممنون.....
خوشحالم که میتونم توی این وب نظر بدم فاطمه خانم
باعث افتخارمه خانومی
وبلاگی با موضوع و طرح عالی واقعا ارزشش رو داره
من همیشه به شما سر میزنم
پاسخ:
خیییییلیییییییییی ممنون...... باعث افتخارمنه که بازدیدکننده های خوبی مثل شمادارم.......
قابلی نداره...
قابلی نداره
راضی هستیم ازت... وبت خیلی باحاله
فقط اگه تو مطالبت عکس بیشتر قرار بدی بهتر هم میشه
پاسخ:
خیییلیییییی ممنون ........ چشم.....حتما........
خواهش میکنم...
ما چادری ها و محجبه ها باید هوای همو داشته باشیم
پاسخ:
احسنت.......ممنون ابجی......
وبلاگت خیلی خوبه
پاسخ:
ممنون عزیزم.....
وبت ارزش نظر دادن رو داره
چون داری براش زحمت میکشی
پاسخ:
خیلی ممنون گلم.... نظرلطفته........
شما خودت گلی بوس
پاسخ:
ممنون عزیزم........
خواهش میکنم عزیزم
وبت قشنگــــــــــــــــــــه
به منم یه سر بزن
پاسخ:
عزیزم آدرس وبت؟؟؟؟؟
از بابت گل ها ممنون شما خودت گلی
توی نظرات از شما انتقاد شده بود خودم دیدم
و شما هم پذیرفتین و اشکال وب رو عوض کردید
برای همین هم ما میدونیم که نظرمون براتون مهمه و برای شما نظر ارسال میکنیم
برای همچین وبلاگی باید هم نظر داد
انتقاد پذیری خیلی خوبه و شما هم خوشبختانه این خصلت رو داری و وبلاگتون هم داره روز به روز بهتر میشه
من برای داشتن همچین وبی بهتون تبریک میگم
پاسخ:
خیییییییلیی ممنون.... من به خودم تبریک میگم که بازدیدکننده هایی مثل شمادارم
خانومی تا شما رو داریم نیازی به گل نیست
ممنون از توجه به نظرات ما بازدید کننده ها
الحق که وبلاگ خوبی دارییییی
پاسخ:
خیلیییی ممنون....... گلی ازخودتونه.......
شما خودت گلی بانو
جات تو بهشته
پاسخ:
خیلی ممنون.. ایشالله هممون......
این شعر هم تقدیم به شما:
صد دانه یاقوت یکجا نشسته
با نظم و ترتیب دسته به دسته
پاسخ:
خیلی ممنون.........
شما خیلی قدردان هستی
پاسخ:
خیلی ممنون
وبلاگتون خیلی خوبه
باز هم ادامه بدید
ما هم نظر میذاریم و تشویقتون میکنیم
پاسخ:
خیلی ممنون..مشتاقانه منتظرنظراتتون هستم........
خوشحالیم که با نظر دادنمون شما رو به بهتر کردن وبلاگتون تشویق میکنیم
منتظر نظرهای بعدی ما باشید
پاسخ:
ممنون...
من به صاحب این وب تبریک میگم...
پاسخ:
خیلیی ممنون عزیزم..... شیرین خانوم خیلی ممنونم که همیشه به وب سرمیزنی ونظر میذاری....... وازهمه تشکرمیکنم......مثل سیما خانوم.....بیست........و.........
  • ستاره ی زمینی
  • ناقابله بابا ارزش وب شما بیشتر از این حرفاست
    پاسخ:
    خیلی ممنون.......
    سلام خدا قوت
    الحمدالله که چادری دیگری رو مشاهده کردیم .
    اگر مایلید تبادل کنیم .
    پاسخ:
    سلام....................لینک شدید...
    خوشحالم که خوشحالی عزیزم...
    نظرات بازدید کننده ها خیلی بهت چسبیده ههههها بیستی عزیزم
    پاسخ:
    بهههله....خداروشکر....... ممنون حمیده ی مهربونم.......
    خدا رو شکر به روز شدی ها!!!!!!
    پاسخ:
    بهههههله خداروشکر..........
    قلمت نویسا بانو...
    پاسخ:
    بسیاااااااار ممنون.......
    تشکر لازم نیس که ما به خاطر این وبلاگ خوبتونه که نظر میدیم....
    پاسخ:
    خیلی خیلی خیلی ممنون.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی