حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

نتیجه بدحجابى

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ
یکى از علماء مشهد مىفرمود: روزى در محضر مرحوم حجة الاسلام و المسلین سید یونس اردبیلى بودیم، جوانى آمد و مسئله اى پرسید و گفت: من مادرم را دو روز پیش دفن کردم و هنگامى که وارد قبر شدم و جنازه مادر را گرفته خواستم صورت او را روى خاک بگذارم کیف کوچکى که اسناد و مدارک و مقدارى پول و چک هائى در آن بوده از جیبم میان قبر افتاده
 آیا اجازه مىدهید نبش قبر کنیم تا مدارک را برداریم و تقاضا کرد که نامه اى به مسئولین قبرستان بنویسند که آنها اجازه نبش قبر بدهند.
 ایشان فرمود: همان قسمت از قبر را که مىدانید مدارک در آنجاست بشکافید و مدارک را بردارید و نامه اى براى او نوشت
بعد از چند روز آن جوان را دوباره در منزل آقاى اردبیلى دیدیم
آقا از او پرسیدند: آیا شما کارتان را انجام دادید و به نتیجه رسیدید؟
 او غمناک و مضطرب بود و جواب نداد
 بعد از آنکه دوباره اصرار کردند گفت: وقتى من قبر را نبش کردم دیدم مار سیاه باریکى دور گردن مادرم حلقه زده و دهانش را در دهان مادرم فرو برده و مرتب او را نیش میزند!!
چنان منظره وحشتناک بود که من ترسیدم و دوباره قبر را پوشاندم!  
از او پرسیدند: آیا کار زشتى از مادرت سر مىزد؟
 گفت: من چیزى بخاطر ندارم، ولى همیشه پدرم او را نفرین مىکرد زیرا او در ارتباط با نامحرم بى پروا بود و روگیرى و حجاب نداشت و با سرو روى باز با مرد نامحرم روبرو مىشد و بى پروا با او سخن مىگفت و در پوشش و حجاب رعایت قوانین اسلامى را نمى کرد 
با نامحرمان شوخى مىکرد و مىخندید و از این جهت همیشه مورد عقاب و سرزنش بود

  • همنام مادر سادات

نظرات  (۵)

وبلاگ خوبی داری
ممنون میشم لینک منو تایید کنی
پاسخ:
خیلی ممنون..... لینک شدی........
وب باحالی داری
لــــــــــــــــــیــــــــــــنــــــــــــــــکــــــــــــ
شدی
پاسخ:
ممنون ... کاشکی شماهم آدرس وبت رو میدادی تا لینکت میکردم......
میگین حجاب ولی چرا تو ایران اجباریه نمی فهمم
من از حجاب بدم نمیاد ولی با این که اجباریه مخالفم
دین گفته هر کی انتخاب با خودشه
لطفا اگه جواب میدید یه جواب قانع کننده ای بهم بدید حوصله ی چرندیات ندارم
پاسخ:
ببین عزیزم از این که اومدی وبه وبلاگم سرزدی خیلی خوشحال شدم ومتوجه شدم که قلباازحجاب بدت نمیاد ... درجوابت هم میتونم بگم ما ایران رو به اسم ایران اسلامی میشناسیم...... لطفابقیه هم نظربدن تادوستمون قانع بشه وبه یه نتیجه ای برسه....
من مطمئنم هر کی حجاب نداره و با حجاب مخالفه در موردش اطلاع کافی نداره
ولی به نظر من مردم باید یکمی در موردش فکر کنن
پاسخ:
موافقم.....
منم همین طور...
راستی قالب جدیدتون خعلی قشنگه
دوسش دارم
پاسخ:
ممنونم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی