حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

مشکی زیبای من

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ
ارزش چادرش را زمانی فهمیدم
که راننده تاکسی…او را خانم صدا زد…!!!
و دیگری راخانومی…!!
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۳)

  • سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
  • یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
    فاطمه جان منم تصمیم گرفتم وبلاگی در مورد حجاب بسازم...خوشحال میشم تو هم به وبم سر بزنی و با هم تبادل لینک کنیم
    نام وبلاگم:
    http://just-hijab.mihanblog.com/
    پاسخ:
    حتماعزیزم...........
    خوشحال میشم بهم سر بزنی
    پاسخ:
    حتما.........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی