حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

حواست باشدبانو....

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ب.ظ
حواست باشد بانو. . .
اگر به مردی بیش از حد بها بدهی. . .
دیگر برای داشتنت تلاش نمی کند. . .
نگاهش سرد میشود. . .
کلامش بی روح. . .
دستانش یخ زده. . .
حرف هایش بوی دل مردگی میگیرد. . .
و اغوشش بوی هوس. . .
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۴)

  • قالب های زیبا برای وبلاگ
  • با سلام، وقت بخیر.

    چند قالب جدید و شکیل با موضوعات مختلف(فوتبالی، مذهبی، عاشقانه، موسیقی و عمومی) برای وبلاگ نویسان در سایت 1style قرار داده شد.

    دو قالب ویژه : قالب ماه مبارک رمضان و قالب فوتبالی جام جهانی

    http://1style.ir/category/theme/

    می توانید دانلود کرده و استفاده نمائید.
    پاسخ:
    سلام ممنون...

    اِمروز من ژاندآرک ایرانَم...فریآدم از کُل فرآنســـــــــه هم بُلند تَر است!

    همینه که هست!

    کور شود ،هرآنکس که نمی تواند ببیند

    زیبایی بی نظیر در حجاب را...
    پاسخ:
    ممنونم ازنظرت...بازهم به ماسربزن....
  • خلایق هر چه لایق
  • عزیزم وبت عالیه....
    چن وقته مطلب نمیذاریا
    ما رو دلخور نکن و ادامه بده 20
    پاسخ:
    :خیلی ممنون.....این باردست پراومدم....
  • یه بنده خدا
  • آفرین به شما ک اینقدر سلیقه داری
    من وبلاگتونو تحسین میکنم فاطمه خانوم!
    موضوعش،مطالبش، همه چیزش جالبه
    من از این ب بعد به وبت سر میزنم!
    پاسخ:
    :خیلی ممنون....نظرلطف شماست...... وقتی این نظرهارومیخونم واقعا روحیه می گیرم. باعث افتخارمنه شماسربزنی به وبلاگ ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی