حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

مردی خدایی شوی

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ
برادرم ، من در این گرمای تابستان چادر سر میکنم
 سخت است ولی تنها 3 ماه است
چادر آزادی حرکت و دستانم را می گیرد
 سخت است ولی  نه زیاد،
چادر سر کردن مسئولیت می آورد و انتظار
 ولی تمام اینها سخت تر از کار  تو نیست
 سخت تر از کار تو نیست که باید در تمام طول سال سر به زیر  راه بروی
و از میان شیاطین متحرک کوچه ها و خیابان ها
 از میان بانوانی که  نتوانسته اند خودنماییشان را کنترل کنند
سالم رد شوی
از تو سخت تر نیست که همیشه باید مراقب خودت باشی وقتی می  خواهی بیرون بروی یا فیلمی ببینی یا به اینترنت وصل شوی
زیرا  شیاطین  برایت کمین کرده اند .
از تو سخت تر نیست که در این هجوم بی مهابای  وسوسه های دلفریب و پلیدی های نا جوانمردانه باید پاک باقی بمانی.
 و خداوند مرد را قوی آفرید زیرا وظیفه ات بسی سنگین تر است و اگر در این آزمون ها پیروز شدی
مردی خدایی میشوی 

ازوبلاگhttp://hejab00.blogfa.com/
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۴)

  • ஜ۩۞۩ஜ حرف هایی برای نگفتن ஜ۩۞۩ஜ
  • سلام علیکم فاطمه خانم....


    ما قصد ایجاد یه سایت رسمی در مورد اسلام داریم...


    سایت ما بر چند محوریت خواهد بود.....حجاب و سید علی خامنه مهدی موعود و سیاست روز.....هر کدام از موضوع ها نویسنده مختص خواهد داشت..از شما خواهشمندیم در صورت موافقت با مدیر تماس بگرید


    ممنون یا علی
    پاسخ:
    :سلام. بازهم به ماسربزنید... سپاس گزارم
    سلام
    من به وباگت زیاد سر میزنم
    چون میبینم زحمت میکشی نتونستم بهت نگم
    برو به این سایتی که ادر گزاشتم
    و ازش لینک بگیر
    رایگانه
    بازدید خوف میشه
    پاسخ:
    :سلام عزیزم... واقعاازت ممنونم... بازهم به ماسربزن... بازهم ممنون...
    وبلاگت خیلی خوبه...من بهت ازاین به بعد سر میزنم....لینکت هم کردم دوستداشتی من لینک کن...
    موفق باشی...
    پاسخ:
    :ممنونم گلم... باافتخارلینک میشی
    عزیزم از وقتی مطلب نمیزاری دیگه بازدید کننده هم نداری
    حواست رو جمع کن
    داری بازدید کننده ها رو از دست میدی ها
    پاسخ:
    بله.....ببخشید..........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی