حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

متلک های خیابانی

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ
آهای خانوم کجا کجا
خانوم بینیتون افتاده چسب زدین؟
خانم شماره کفشمو بدم؟
ببخشید شما چقدر شبیه دوست دختره آینده من هستین
و......
هر روز سریه کوچه ای با دوستاش مینشست و به همه دختراهایی که رد میشدنند این متلک ها رومینداخت.
و کلی میخندید.
نگاهش افتاد به یه دختر چادری .
تا خواست از کنارش رد بشه و یه  تیکه بندازه ، نتونست .
آخه هرچی فکر کرد نفهمید بابت چی متلک بگه!
با نگاهش رفتن دختر را دنبال کرد
سرشو انداخت پایین که رفت توی فکر
حواسش نبود یه دختر دیگه از کنارش رد شد و دوستاس متلک گفتند
دوستش گفت رفیق حواست کجاست،این دختر عجب تیکه ای بود  و ......
سرشو اورد بالا نگاهش افتاد به همون دختری که رفته بود.
خواهرش بود.....

منبع:http://zabanehogog1.blogfa.com/
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی