حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

منم عاشق شدم...!

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
یک اعتراف قشنگ!                                                                                   
من عآشق شدم رفت!                                                                    
 اسم ایشون عَلی هست ولی دیگرآن رضآ صدآشون می کنند
توی مشهد زندگی می کنند
نمی دونید که چه خونه ای داره!
تآ هزآرتا ادم میتونند تو کل محوطه ی خُونش بآشَند..
اینقدر این مَرد مَحبوب هست که همیشه کُلی مهمون داره..
.همه ی درهای خونشون از طلآست!
کلی خدمتگُزار دارن به علآوه کلی حیآط..
وَقتی رَفتم خونشون..
.در اُتآق اَصلی یِک جآیگاه از طلآ و نُقره دآرند
روی دیوآر این اُتآقهـ یک عآلمه عتیقه و وسیله قیمتی هَست که به ایشون هدیه دآدَند 
میگن یک اَنگشتر عَقیق داره روی دَستش!
هَروَقت میرم اونجا بهم لَبخند می زنه  اینو اِحسآس می کُنم
موهآی نَرم و مشکیش تآ سَر شونه هآش میرِسه وَلی من هروَقتی رفتم فَقَط نگآه می کُنم و هیچی نمیگَم.
بچه ها من یک شمآره دارم از ایشون خوآهش می کنم بهش زَنگ بزنید
اینم شمآره:۰۵۱۳۲۰۰۳۳۳۴
یکبار زنگ زدم ولی هیچ چیزی نگفتم...و به هیآهویی که از گوشی شنیده میشد گوش دادم.
شمآ بهش زنگ بزنید و بهشون بگید که فاطمه وخانواده اش دوباره میخوان شماروببینن ...
و اَز ایشون بخوآیید که مَارو دَعوَت کنه...
نُکته رو گرفتی کهـ دآرم کی رو میگَم؟
پس زَنگ بزن

منبع:http://miss-chadory.tk
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲)

امام رضا...
پاسخ:
....آفرین....السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا المرتضی(ع)
السلام و الیک یا علی ابن موسی الرضا...
ما شاید خواستیم بریم مشهد
دعا کنین ما رو بطلبه...
پاسخ:
ان شاالله امام رضا شما وهمه ی ماروبطلبه....... هرکی رفت التماس دعا.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی