حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

لبیک خامنه ای

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ
خامنه ای ثروتمند ترین رهبر دنیاست..!! . . با این همه کلکسیون و با این همه ثروت..!! ویلا ندارد..بیت ندارد..!! خانه اش به جای فرش.. عرش.. دارد.. و گلیم و چند تکه آسمان.. همه چیز ساده...مثل خانه زهرا(س)...مثل خیمه حسین(ع)... حسینیه امام خمینی دارد..!! چفیه دارد... عصایی دارد که چوبش از شجره طوباست... و دست مجروحی دارد که ریشه در کف العباس دارد..با صدای بلند اعلام میکنم: که هنوز سربازان امام خامنه ای آماده ذبح شدن برای رهبرشان هستند و برسد به گوش تمامی جنایتکاران عالم الخصوص امریکا واسرائیل: وای به حالتان اگر خامنه ای حکم جهاد دهد که تلآویو و کاخ سفید را با خاک یکسان میکنیملبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است***آهای زمستون!   حواست جمع باشد  دور تو ، هوا و عاشقانه هایت را   خط خواهم کشید اگر با آمدنت    آقــــــــای من یک سرفه کند!!!منبع:وبلاگ خاص هواداران امام زمان
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۲)

  • یه دختربسیجی
  • قربانت آقا...
    پاسخ:
    : ممنون ازنظرت
  • یه دختربسیجی
  • قربانت آقا...
    پاسخ:
    :ممنون از نظرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی