حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

حجاب حق من ، انتخاب من ، زندگی من

چادر عزیزم؛ تو فرم عاشقی منی.... هرکه مرا ببیند میفهمد که من عاشق حضرت مادر شده ام

سلام....
این وبلاگ درموردحجابه....چیزی که متاسفانه توجامعه مون روز به روز داره کمرنگ و کمرنگ ترمیشه...
اما گاهی اوقات سعی می کنم یه زنگ تفریح کوچولو داشته باشیم و درمورد چیزای دیگه هم مطلب قرار میدم...


.
#همیشه_عشق_باشد_همیشه_برکت
#پروازی_ام
.
.

کلمات کلیدی

یه کم شوخی.....

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ق.ظ
مورد داشتیم دختره تو کلاس خواسته حرفای استاد و با سر تایید کنه که کلیپسش خورده تو سر استاد ! به بعضی از دخترای امروزی هم باید گفت : تو مثل قند و نباتی … فتوشاپی ، فوتوشاپی ! مورد داشتیم دختره با آرایش واسه گوشیش قفل تصویری گذاشته … بدون آرایش خواسته بازش کنه گوشیش هنگ کرده ! از کلیپس های عزیز خواهشمندیم ردیف اول کلاس رو برای نشستن انتخاب نکنند ! دختر خانمای عزیز که مانتو کوتاه میپوشید ! همون ساپورت گور خری بپوشید بهتره نه دیگه ساپورت رنگ بدن ! خو من یه لحظه فک کردم پایین تنتون لخته یه ساعت سرمو انداختم پایین تقوا پیشه کردم ! دخترخانومای عزیز درسته عروسیه و باید آرایش کنین ! ولی خواهشا یه جوری آرایش کنین که حداقل خانواده ی خودتون بتونن بشناسنتون ! دیشب عروسی بودیم عموم دنبال دخترش میگشت ! هرچی به عموم میگفتم بابا این دخترته باور نمی کرد و فکر می کرد دارم باهاش شوخی می کنم !  دیگه همه مهمونا داشتن از خنده میمردن ! ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﮊ ﻟﺐُ تا زیر دماغشون میکشن ! نوه ی همون ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﺍیی هستن ﮐﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭﺷﻮﻥُ ﺗﺎ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻞشون ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺑﺎﻻ ! دقت کردین کفشای بعضی خانوما حکم چارپایه سیار رو داره !؟ برای دخترهای امروزی ، شکست ناخن از ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ هم ﺑﺪﺗﺮﻩ ! یادش بخیر ! یه زمانی تو آرایشگاه های مردونه فقط مو کوتاه میکردن ! خوبیه کلیپس اینه که میتونیم دخترو از پسر تو دانشگاه تشخیص بدیم لامصب جزو معدود راهای باقی موندس در اروپا دخترا بیرون میرن با کمی ارایش . . . . . . . . در ایران ارایش بیرون میره با کمی دختر:| ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍﺭﻭ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺸﻪ . . . . . . . . . . . . . . ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﺧﻮﺍﻫﺮﯼ ﺩﯾﺪ بعضی دخترا یه قانونی دارن ک میگه: دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدنه...! بــعضـی دخـترا هـــمچـیــن زیر چشمشــــونُ خــــَـــط میکـــشن انــگار قـــراره تو امتــحان بیـــاد !! منبع:مثبت های باحجاب
  • همنام مادر سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی